utorok 11. apríla 2017

Mesačná chvastačka - Marec 2017

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Ha, konečne som sa dostala k marcu. Asi každý vie, že marec je pre mňa špeciálny. Kto to nevie, tak čujte... v marci mám narodeniny a samozrejme očakávam, že budem zavalená knihami a knihami a knihami. Čo si však žena nekúpi, to nemá. Takže som si musela nakúpiť sama :-)

Kúpené knihy:
Okrem mojich narodenín je marec i mesiacom knihy. Ešte že to naše kníhkupectvá, vydavateľstvá, e-shopy a všetky kniho-stránky dodržujú a ponúkajú aj nejaké zľavy a výpredaje. Aspoň som mala čo nakupovať.

Na začiatku mesiaca som absolvovala služobnú cestu do Martina, kde som svoje nadriadené (riaditeľku a zástupkyňu) zatiahla do predajne Knihy pre každého. Samozrejme, že som nakúpila knihy do knižnice. A musela som si kúpiť aj dve pre seba:
Plum Amy – Revenanti 2 - Pobozkaná mesiacom
Horwood William – Skrytý svět 1 – Jaro

Navštívila som aj svoju obľúbenú stránku kniha.sk, kde som sa rozhodla, že vyskúšam sériu, ktorá má neskutočne krásne obaly, ale ktorú som ešte nečítala. A tak som si objednala prvý a posledný diel (však prečo nie). Ostatné teda musím zase pozháňať inde:
Sageová Angie – Příběhy Septimuse Heapa 1 – Magyk
Sageová Angie – Příběhy Septimuse Heapa 7 – Oheň

Počas cesty na pobyt na Orave ma môj drahý prekvapil, keď zabočil v Liptovskom Mikuláši do centra a zahlásil: „Do kníhkupectva nejdeš?“ Och, že ja ho veľmi ľúbim? Tak, tak, a pribudli mi ďalšie dve knihy:
Leonard Niall – Drvič
Mull Brandon – Fablehaven 1 – Čaroles

Na knihu Lauerová Sylva – Hračka som natrafila náhodou, v tej rýchlosti som ju kúpila, doma prelistovala a ufff, no neviem, neviem, či je to moja šálka kávy.
Howey Hugh – Silo 2 – Turnus som našla za polovicu na stránke kniha.sk.
Táto kniha nie je pre mňa, ale pre môjho drahého, ktorého zásobujem všetkým, čo nájdem o futbale a hokeji - Merčiak Marcel – Hviezdy svetového futbalu.
V marci sme sa s drahým rozhodli, že si vynovíme byt a po 10 rokoch vymeníme sedaciu súpravu, keďže po nájazdoch nášho skoro 5-ročného zbojníka už vyzerá všelijako. Po chodení po všetkých možných nákupných centrách som objavila zľavový kútik v kníhkupectve Libri a odniesli si z neho 3 knihy:
Curley Marianne –Strážci času 1 – Vyvolený
Curley Marianne –Strážci času 2 – Temnota
Sageová Angie – Příběhy Septimuse Heapa 5 – Syren

Keďže som veľmi komunikatívny typ a o knihách dokážem „básniť“ hodiny, vyspovedala som predavačku v Libri a dozvedela sa, že končia a všetky knihy budú vypredávať s 50-75% zľavou. Čo som teda nemala počuť, pretože som hneď zaktivovala svoje kolegyne, naštartovala dodávku a vybrala sa na nákupy. O tom, potom, že som nakúpila skoro 600 kníh do knižnice a minula vyše 1500€. Riaditeľka to odobrila, schválila a keďže som ju vzala zo sebou, odchádzali sme aj my dve s plnými taškami. A toto všetko som si tam ešte kúpila:
Sapkowski Andrzej – Zaklínač II – Meč osudu
Clare Cassandra - Nástroje smrteľníkov 5 – Mesto stratených duší
Moriartyová Liane - Prečo sme sa vlastne rozišli?
Youngová Samantha – Dublin Street 4 - India Place
Youngová Samantha – Dublin Street 3 - Jamaica Lane
Morpurgo Michael - Vojnový kôň
Hodkin Michelle – Mara Dyerová 1 - Čo sa stalo Mare Dyerovej?

Poslednú knihu z tejto kôpky - Shepardová Sara – Roztomilé malé lhářky 1 – Roztomilé malé lhářky, som našla v bazáriku na MK a keďže sa po nej zháňam už dlho, musela som ju mať.
Ja viem, stále tých kníh nemám dosť. Ten marec mi fakt dáva zabrať. A objavila som aj super-super knihy na stránke Levných kníh. No mohla som ich tam nechať? Nemohla!!
Rollins James – Sigma Force 9 - Boží oko
Cooper Susan – Probuzení tmy 2 – Probuzení tmy
Baldacci David – Sean King a Michelle Maxwellová 4 - První rodina
Poisson King Mary - Svět za světem
Markov Petr a Troška Zdeněk - Slunce, seno, Troška
Harding John - Florence a Giles

Koontz Dean - Frankenstein 1 – Nevděčný syn
Crossová Julie - Rozděleni časem 1 – Bouře
Kossakowská Maja Lidia - Řád kraje světa 1
Kossakowská Maja Lidia - Řád kraje světa 2
Sageová Angie – Příběhy Septimuse Heapa 6 – Darke
Pierres Marianne de – Parrish Plessis 1 - Nylonový anděl

Tiptree James Jr.- Teplé světy
Morgan Richard K. - Varianta 13
Valenteová Catherynne M. – Nesmrtelný příběh
Žáček Jan a Daňková Týna - Zběsilá bezmoc
Laamová Jennifer - Carova tajná dcera
Tienová Victoria van - Láska jako z filmu

Darované knihy:
Kníh som si nakúpila viac ako dosť, na narodeniny nedostala žiadnu. Ešte že mám také dobré kolegyne, ktoré ma nimi zásobujú len tak.

Niektoré knihy som dostala ja, iné sú síce určené priamo pre Lukiho, ale teším sa z nich i ja.
Futová Gabika – O Bezvláske
Marx André – Traja pátrači 56 – Záhada siedmich brán
Gilbertová Elizabeth – Jedz, modli sa a miluj
Materove dobrodružstvá

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, spoluprácu nemám žiadnu, takže šťastie na recenzné výtlačky som tento mesiac nemala.

Vymenené knihy:
Na výmeny nebol čas, nakupovala som ako besná :-)

Detské knihy:
Áno, moja besnota sa prejavila aj pri nakupovaní kníh pre Lukáška.

Butschkov Ralf – Hľadaj, čo tu nesedí!
Butschkov Ralf – Nájdi, čo tu nesedí!
Le Gloahec Francoise – Prázdniny s delfínom
Šandera Jiří - Hurá do škôlky

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách. Nenatrafila som však na žiadne.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad. Dá sa však pri besnote hľadať knihy? Nedá! Nakupuje sa, vtedy sa nepozerá kde sa čo môže nájsť :-)

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

No dobre, no. Zatvorte ma, spáľte mi bankomatku, zakážte mi internet a nepúšťajte ma nikde ku knihám. Zase som to prehnala, 45 kúskov som dotiahla do extrému, ale... ...ja sa fakt skúsim polepšiť... ...skúsim...

1 komentár:

  1. neverííííím :)
    a milujem tvoje chvastačky :)
    ja sa teraz tak trošku krotím, ale o to viac si vychutnávam tvoje knižky :)

    OdpovedaťOdstrániť