utorok 2. januára 2018

Mesačná chvastačka - Máj 2017

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Bez mučenia, alebo ma rovno zabite, doháňam resty z minulého roku. Jednoducho sa mi nechcelo písať. A keď sa mi chcelo, tak som sa zabudla na facebooku, modrom koníku alebo inej stránke a ono ma to pomaly prešlo. Takže doháňam zameškané, publikujem staré články, ale nič si z toho nerobte, možno to do 10.januára stihnem a potom konečne chytím druhý dych a budem písať ďalej.

Kúpené knihy:
Všetky tieto knihy sú kúpené v Prahe, či už v Levných knihách, alebo priamo na veľtrhu Svet knihy. Bližšie si o tom môžete prečítať >TUTO<

Neill Chloe – Upíři z Chicaga 4 – Na ostří špičáku
Valenteová Catherynne M. – Čarozem 1 – O dívce, která obeplula Čarozem v lodi vlastní výroby
Valenteová Catherynne M. – Čarozem 2 – O dívce, která se propadla pod Čarozem do vířu bujaření
Sageová Angie – Příběhy Septimuse Heapa 3 – Physikus
Sageová Angie – Příběhy Septimuse Heapa 4 – Výprava za hrdinstvím
Hannah Montana 2 – Střetnutí

Marzi Christoph – Poslední čarodějka 2 – Mlžné kameny
Marzi Christoph – Poslední čarodějka 3 – Královna stínu
Mičanová Daniela – Jakubovy housle
Rollins James – Amazonie
Pauley Kimberly – Pořád mi pijou krev 1 – Pijou mi krev aneb upírkou na vlastní nebezpečí
Friedrich Joachim – Merlin Cooper a Spolek svatých

Green Sally – Half Lost 3 – Napul ztracený
Flinn Alex – Kendra Chronicle 2 - Čarovná
Forstchen William R. – Sloup do nebe
Wintersová Cat – Ve stínu černých ptáku

Posledné dve knihy som kúpila v kníhkupectve:
Sageová Angie – Příběhy Septimuse Heapa 2 – Znamení draka
Maas Sarah J. – Na dvore z tŕňov a ruží 1 - Na dvore z tŕňov a ruží

Posledné nákupy všade-tade:
Coben Harlan – Chýbaš mi
Cline Ernest - Ready Player One
Lindnerová April - Jana
Clare Cassndra – Nástroje smrteľníkov 6 – Mesto nebeského ohňa
Oliver Lauren – Delírium 3 – Rekviem
Oburková Eva - Výlety na Slovensku s deťmi i bez nich
Hajduková Michaela Ella – Všetky moje tváre

Darované knihy:
Žiadny sviatok = žiadny dar.

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac som dostala na recenziu knihu Škriatok v pyžamku od vydavateľstva Taktik. Kniha je naprosto úžasná a viac si onej môžete prečítať v recenzii >TUTO<

Kubašáková Zuzana – Škriatok v pyžamku a iné rozprávky

Vymenené knihy:
Tento mesiac sa mi nepodarila žiadna výmena.

Detské knihy:
Aj napriek množstvu nakúpených kníh, na detské knihy nejako nevyšiel čas.

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách.

Kúpila som si film Temné kouty, natočený podľa knihy od Gillian Flynnovej.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad. Avšak knihy som nenašla žiadne.

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Suma-sumárum sa u mňa zišlo 26 kníh. Ja viem, nič nové :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára